صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۶۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶
انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک که قرار بود در فروردین ماه برگزار شود، یک‌بار دیگر به تعویق افتاد.
 به گزارش بولتن نیوز، سید محمدشروین اسبقیان , سرپرست فدراسیون ژیمناستیک روز 23 بهمن 95 اعلام کرد که انتخابات ریاست این فدراسیون دهه دوم فروردین ماه 96 و پس از تعطیلات نوروز برگزار خواهد شد.

در حالی که همه منتظر اعلام تاریخ برگزاری این انتخابات بودند، اما با ابلاغ آیین‌نامه شرایط احراز و چگونگی انتخاب روسای فدراسیون‌های ورزشی توسط وزارت ورزش و جوانان، این انتخابات به تعویق افتاد.

وزارت ورزش به فدراسیون ژیمناستیک اعلام کرده است که ثبت‌نام از نامزدهای ریاست باید دوباره انجام شود و با توجه به همین مسئله، انتخابات که پیش از این نیز قرار بود در مهر ماه برگزار شود، یک‌بار دیگر به تعویق می‌افتد.

به گزارش تسنیم، فدراسیون ژیمناستیک از روز 19 تیر 95 با سرپرستی اسبقیان اداره می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :