صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹
هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر فوتبال
هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر فوتبال با پیروزی خانگی صبای قم مقابل تراکتورسازی تبریز پیگیری شد.
گروه ورزشی: هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) از ساعت 17:15 با برگزاری دیدار دو تیم صبا و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام قم پیگیری شد که صبا موفق شد با نتیجه 3 بر صفر مقابل میهمانش به برتری برسد. گل‌های این دیدار امید جهانبخش در دقایق 61 و 5+90 و مجیدی (9+90-پنالتی) به ثمر رساند.
 
 

 به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، قضاوت این دیدار را محمدرضا اکبریان بر عهده داشت. او در این دیدار به حمید دیوسالار از صبا و مهدی کیانی و خالد شفیعی از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد. اکبریان در دقیقه 87 سعید آقایی و در دقیقه 7+90 کرار جاسم از تراکتورسازی را اخراج کرد.

تراکتورسازی با این شکست همچنان 47 امتیازی باقی ماند و فرصت صعود به رده دوم جدول را از دست داد. ضمن اینکه با این شکست اختلاف این تیم با صدر جدول به 12 امتیاز افزایش یافت و این فرصت را به تیم پرسپولیس داد تا با کسب یک پیروزی از چهار دیدار آینده‌اش قهرمانی خود را مسجل کند.

اکنون پرسپولیس با 59 امتیازی در صدر جدول قرار دارد و استقلال با 48 و تراکتورسازی با 47 متیاز در رده‌های دوم و سوم جدول قرار دارند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :