صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۶۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
سرمربی صربستانی تیم پانیونیوس گفت که شاگردانش پس از شکست برابر پاناتینایکوس در بازی حساس هفته بیست‌وهفتم سوپر لیگ یونان به شدت ناراحت بوده است.
به گزارش بولتن نیوز، تیم پانیونیوس روز گذشته (پنجشنبه) دربی حساس آتن را با نتیجه یک بر صفر به پاناتینایکوس واگذار کرد و با سقوط دو پله‌ای در رده چهارم جدول رده‌بندی سوپر لیگ یونان قرار گرفت.

در این میان سرمربی یاران مسعود شجاعی ضمن تمجید از عملکرد تیمش اعلام کرد که بعضی از بازیکنان پانیونیوس پس از این نتیجه تلخ در رختکن گریه کردند و او دوست ندارد هیچ‌گاه شاهد این صحنه‌ها باشد.

خبر دیگر از تیم پانیونیوس به نقل از رادیو ورزش یونان حاکی از آن است که مسعود شجاعی، ملی‌پوش ایرانی با دریافت کارت زرد در بازی روز گذشته برابر پاناتینایکوس 10 کارته شد و دو بازی از سه بازی باقیمانده تیمش در سوپر لیگ یونان برابر تیم‌های پلاتانیاس، کورفور و لوادیاکوس را از دست داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :