صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۶۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
مسابقه دوی پارس قرار نبود مختلط برگزار شود
وزیر ورزش و جوانان از برنامه‌ریزی برای کسب نتایج بهتر در رشته دوومیدانی در بازی‌های آسیایی و المپیک خبر داد.
گروه ورزشی: مسعود سلطانی‌فر در حاشیه برگزاری مسابقه بین‌المللی دوی پارس اظهار داشت: از صبح که به اینجا آمدیم، با حضور گسترده مردم و ورزشکاران روبه‌رو بودیم و شور و شعف خوبی نیز وجود دارد، به‌ویژه اینکه این مسابقه با حضور 200 ورزشکار مرد و زن خارجی از 40 کشور و 500 ورزشکار ایرانی برگزار می‌شود.
 
 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم،وی افزود: خوشبختانه برگزاری این مسابقه و پوشش رسانه‌ای تا الان خوب بوده است. مردم هم حضور گسترده‌ای داشته‌اند و نظم خوبی را دیده‌ایم. امیدواریم پس از اجرا شدن برجام که جامعه جهانی ورزش رویکرد خوبی با ایران برای میزبانی‌ها دارد و همچنین استفاده از ظرفیت‌ سایر کشورها، بتوانیم از این فرصت بیشتر استفاده کنیم و ورزش ایران در حوزه‌های همگانی و قهرمانی توسعه پیدا کند.

وزیر ورزش و جوانان درباره مختلط برگزار شدن این مسابقه گفت: از همان ابتدا هم هرگز چنین چیزی مطرح نبود.

سلطانی‌فر در پایان تصریح کرد: ما این برنامه‌‌ریزی را می‌کنیم که کشورمان در رشته دوومیدانی بتواند در بازی‌های آسیایی 2018 و المپیک 2020 نتایج بهتری بگیرد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :