صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال
سفید و سبزپوشان ذوب‌آهن مقابل صنعت نفت آبادان به تساوی رسیدند.
به گزارش بولتن نیوز، تیم‌های ذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این مسابقه با  تساوی یک - یک به اتمام رسید. احسان پهلوان در دقیقه 52 برای ذوب‌آهن و امیر زلیکانی در دقیقه 65 برای صنعت نفت گلزنی کردند.

این هشتمین مسابقه‌ای بود که ذوب‌آهن نتوانست پیروز شود. این تیم با 36 امتیاز، فرصت را برای نفت تهران و سپاهان مهیا کرد تا بتوانند در صورت پیروزی در دیدارهای فردای خود، به رده چهارم جدول برسند.

وحید محمدزاده از ذوب‌آهن با کارت زرد حسن اکرمی داور این دیدار جریمه شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: ذوب‌آهن ، تساوی ، حسینی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :