صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۴۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
هافبک شماره 10 سرخپوشان که در دیدار برابر نفت آبادان دچار مصدومیت شد، امروز در انتظار دریافت پاسخ ام آر آی خود است.
به گزارش بولتن نیوز، فرشاد احمدزاده که در دیدار برابر صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد و ناچار به ترک زمین شد، در انتظار پاسخ MRI خود است تا وضعیتش برای دیدار این هفته برابر پیکان مشخص شود.

دکتر حقیقت در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما در این خصوص گفت: هنوز چیزی قطعی نیست و ما در انتظار پاسخ ام آر آی این بازیکن هستیم تا شرایط درمانی او را دنبال کنیم.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: احمدزاده ، هافبک ، مصدومیت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :