صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
مربی آرسنال پس از تساوی خانگی مقابل سیتی در خصوص آینده خود اظهار داشت: من عاشق این باشگاه هستم و نمی‌دانم تا کی مربی این تیم خواهم بود.

به گزارش بولتن نیوز، شب گذشته در چارچوب هفته سی‌ام لیگ جزیره، آرسنال میزبان من‌سیتی قرار گرفت. 

توپچی‌ها که در شرایط خوبی به سر نمی‌برند توانستند با تساوی 2 بر 2 و کسب یک امتیاز نتیجه قابل قبولی بگیرند.

آرسن ونگر پس از این دیدار گفت: از شروع بازیکنان سیتی متعجب شده و ترسیدیم. ما اکنون در جنگ سختی برای قرارگیری در جمع 4 تیم قرار داریم. من حرفه‌ای بوده و وفاداری خود را نسبت به باشگاه در گذشته نشان دادم. 

وی ادامه داد: من عاشق این باشگاه بوده و نمی‌دانم تا کی مربی این تیم باقی خواهم ماند. تصمیم برای آینده کاری‌ام به زودی گرفته می‌شود. 

مربی توپچی‌ها در خصوص طرفداران نیز گفت: باید بگویم علی‌رغم اتفا‌ق‌هایی که مقابل هواداران رخ داد، آنها امروز فوق‌العاده بودند. در زمان‌های سختی که ما یک بر صفر و پس از آن 2 بر یک عقب بودیم، می‌توانستند علیه ما شعار داده اما به نظرم بسیار احساسی پشت ما بودند. 

آرسنال با این تساوی 51 امتیازی شد و در رتبه ششم باقی ماند.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: ونگر ، آرسنال ، توپچی‌ها

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :