صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱
او باید بابت مصاحبه‌اش توضیح بدهد
سرمربی تیم صبا به اظهارات اخیر بازیکن این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش بولتن نیوز، صمد مرفاوی درباره اینکه گفته می‌شود به خاطر مصاحبه اخیر علیرضا رمضانی مبنی بر اینکه مصدوم نیست و با اجازه سرمربی تیم به مرخصی رفته است، او را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه صبا قرار داده است، اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد. من کسی را از تیم کنار نگذاشته‌ام. فقط به علیرضا رمضانی اعلام کردیم که او باید بابت مصاحبه‌اش توضیح بدهد و بگوید که چرا چنین مصاحبه‌ای انجام داده است.

وی افزود: رمضانی از ابتدای لیگ شانزدهم 4،5 بار دچار مصدومیت شده است، اما الان می‌گوید که مصدوم نیست. حدود یکی دو هفته پیش بود که رمضانی نزد ما آمد و اعلام کرد که مصدوم است و نمی‌تواند تیم را همراهی کند، اما الان مصاحبه می‌کند و می‌گوید که مصدوم نیستم؟! رمضانی باید در مورد این مصاحبه توضیح بدهد. من بازیکن گرفته‌ام که از او استفاده کنم، نه اینکه «دم‌ به دقیقه» او را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشته باشم.

سرمربی تیم صبا خاطرنشان کرد: رمضانی باید تکلیف خودش را مشخص کند. او اگر مصدوم است، باید بگوید چرا چنین مصاحبه‌ای انجام داده و اگر هم مصدوم نیست، چرا بهانه الکی آورده و از بازی کردن برای صبا، سر باز زده است.

مرفاوی در پاسخ به این سوال که اگر رمضانی اعلام کند مصدوم نبوده و به خاطر دلیل دیگری صبا را همراهی نکرده، تصمیم او چه خواهد بود، گفت: فعلاً نمی‌دانم، چون هنوز نتوانستم با خود این بازیکن صحبت کنم. رمضانی باید ابتدا سر تمرین بیاید و به ما توضیح بدهد. از الان نمی‌توانم بگویم که چه تصمیمی خواهم گرفت، چون منتظر شنیدن صحبت‌های او هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: مرفاوی ، سرمربی ، صبا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :