صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
اولین بار بود که می‌دیدم یک مربی به خاطر خروج از محدوده اخراج می‌شود
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: اولین بار بود که می‌دیدم پای یک مربی از محدوده مربوط به خود خارج می‌شود و داور او را اخراج می‌کند.
گروه ورزشی: محمد خرمگاه پس از برتری یک بر صفر استقلال برابر فولاد با تسلیت درگذشت عباس عبدالملکی گفت: شرایط برای ما و فولاد سخت بود چون از مسابقات دور بودیم.
 
 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، وی افزود: نگرانی ما هم همین بود که بازی تیم شکل نگیرد اما خوشبختانه در 20 دقیقه اول عملکرد خوبی داشتیم و فقط نتوانستیم به گل برسیم. می‌دانستیم فولاد دفاع می‌کند و با استفاده از بازیکنان سرعتی به دنبال ضدحمله است. خدا را شکر شرایط‌مان خوب بود و موقعیت‌های خوبی نیز داشتیم اما متأسفانه فقط یک گل به ثمر رساندیم.

مربی استقلال ادامه داد: از هواداران تشکر می‌کنم که در یک روز تعطیل به ورزشگاه آمدند و از تیم خود حمایت کردند.

خرمگاه درباره اخراج منصوریان و عملکرد داور بازی امروز گفت: وظیفه من صحبت درباره داوری نیست اما باید اشاره کنم که اولین بار بود می‌دیدم که پای یک مربی از محدوده مربوط به خود خارج می‌شود و داور او را اخراج می‌کند. من بارها دیده‌ام که مربیان از محدوده قرار گرفتن خود کاملا خارج می‌شوند.

مربی استقلال در خصوص درگیری امید نورافکن و یعقوب کریمی گفت: من با توجه به اینکه روی خط حضور داشتم این صحنه را ندیدم و متوجه نشدم اما بازیکن باید بگیرد تحت هر شرایطی از تفکرات کادر فنی تمکین کند.

خرمگاه در پایان خاطر نشان کرد: مطمئن باشید ما پیگیر اتفاقات پیش آمده خواهیم بود و از آن نمی‌توانیم بگذریم. شک نکنید با این اتفاق برخورد خواهیم کرد.
برچسب ها: خرمگاه ، استقلال ، مربی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :