صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۴۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
نمی‌دانم چرا بازی با حضور تماشاگران برگزار شد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان ما بعد از بازی با الریان به لحاظ ذهنی و بدنی تخلیه شدند.
گروه ورزشی: برانکو ایوانکوویچ پس از شکست یک بر صفر تیمش با صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم و به بازیکنان نفت تبریک می‌گویم. بازیکنان ما بعد از بازی با الریان به لحاظ ذهنی و بدنی تخلیه شدند. همین طور ملی‌پوشان ما به خاطر دو بازی سخت و سنگین ملی که پشت سر گذاشته بودند از لحاظ بدنی و ذهنی تخلیه شده بودند.
 
 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، وی تصریح کرد: از قبل می‌دانستم بازی سختی خواهیم داشت و دمای بالای هوای آبادان نیز در شکست ما بی‌تاثیر نبود. ما برای قهرمانی نیاز به 7 امتیاز از 5 بازی آینده داریم و طبیعی است اگر نتیجه بهتری به دست می‌آوردیم برای ما خیلی بهتر بود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان پرسپولیس امروز نا آماده بودند و بازی ضعیفی را ارائه کردند، گفت: بله من این مسئله را قبول دارم . بازیکنان ما امروز خسته بودند و به اندازه کافی تمرکز و شانس نداشتند و این مسئله نیز در فوتبال طبیعی است. بازیکنان نفت امروز یک بار به سمت دروازه ما آمدند و به یک گل نیز دست پیدا کردند.

برانکو در خصوص اینکه تا امروز قرار بر برگزاری باز ی بدون تماشاگر بود اما در فاصله چند ساعت تا شروع این دیدار این تصمیم تغییر کرد، گفت: نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد و چه اتفاقاتی می‌افتد که این تصمیمات گرفته می‌شود. وظیفه من نیست در این خصوص حکم تعیین کنم. اگر بازی امروز بدون تماشاگر برگزار می‌شد شرایط فرق می‌کرد و من نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد که لحظه آخر این مسئله منتفی شد.

وی گفت: من فقط در مورد تیم خودم صحبت می‌کنم و طبیعی است از قبل از این دیدار به خوبی از سختی‌های بازی مقابل صنعت‌نفت آبادان آگاه بودم. این تیم موفق به شکست استقلال تهران شده و مقابل تراکتورسازی به تساوی دست پیدا کرده و به هیچ عنوان این تیم را دستکم نگرفته بودیم.

برانکو درخصوص سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا در نشست خبری پیش از مسابقه حاضر نشد،‌ خاطرنشان کرد: نمی‌دانید چرا به نشست خبری نرسیدیم؟! چون به پرواز نرسیدیم. نکند توقع داشتید از سال تحویل می‌آمدیم؟! یا توقع داشتید از تهران به بوشهر می‌رفتیم و از بوشهر به آبادان می‌آمدیم یا با ماشین شخصی خود به اینجا می‌رسیدیم؟! فقط دو پرواز به سمت آبادان وجود داشت.


برچسب ها: برانکو ، پرسپولیس ، سرمربی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :