صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز پنجشنبه را در هوایی بهاری برگزار کرد.

به گزارش بولتن نیوز، سرخپوشان تمرین امروز پنجشنبه دهم فروردین ماه را با نشاط و طراوت خاصی با حضور ملی‌پوشان و کلیه اعضای تیم از ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

*بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی زیر نظر مارکو طبق روال، بدن‌ها را گرم کرده و پس از آن وارد زمین چمن شدند.

* مارکو با موانع و دوک‌هایی که قبلا در زمین نشانه‌گذاری شده بود، بازیکنان را برای دوهای سرعتی و عبور از نیزه‌ها دعوت کرد.

*برانکو  بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد و آنها فوتبال هدفمند را در دستور کار قرار دادند.

*هوای خوب و بهاری، آمادگی و سرحالی بازیکنان، حضور ملی‌پوشان و برنامه‌های تمرینی خوب برانکو، نوید یک روز تمرینی خوب را می‌داد که طی آن سرمربی و کادر فنی با بازیکنان برنامه‌های بازی با صنعت نفت را مرور کردند.

*فوتبال درون تیمی با سه دروازه و در سه، چهارم زمین در قالب دو تیم قرمز و زرد انجام شد.

*دویدن طولی بازیکنان در تایم 7 دقیقه‌ای، آخرین بخش تمرین امروز سرخپوشان بود که پس از آن بازیکنان راهی رختکن شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :