صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۲۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
اندکی ناهماهنگی طبیعی به نظر می‌رسید
سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان نسبت به پیروزی تیمش واکنش مثبتی نشان داد.
به گزارش بولتن نیوز، یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان از نمایش بازیکنان تیمش در جریان برتری 4 بر یک مقابل جمهوری آذربایجان در هفته پنجم از مرحله گروهی جام‌ جهانی 2018 ابراز رضایت کرد.

یواخیم لو در مورد این بازی اظهار داشت: خوب بازی کردیم، اما نه در تمام دقایق مسابقه. البته در مجموع از نمایش کلی تیم و بازیکنانم رضایت دارم. پیروزی اطمینان‌بخشی کسب کردیم.

وی تصریح کرد: رقیب ما اصلاً دست و پا بسته نبود و در دقایقی حسابی آزارمان داد. در برخی لحظات کار تیمی مناسبی نداشتیم. به هرحال مدت زیادی کنار هم نبودیم و به نظرم اندکی ناهماهنگی طبیعی به نظر می‌رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: سرمربی ، آلمان ، واکنش

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :