صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۲۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
هافبک شیاطین سرخ با انجام تست پزشکی تیم جدیدش، در آستانه انجام اولین بازی خود برای این تیم آمریکایی قرار گرفت.
به گزارش بولتن نیوز، آخرین مانع بر سر راه پیوستن باستین شواین اشتایگر به تیم شیکاگو فایر آمریکا برداشته شد و او تست پزشکی این باشگاه را هم روز گذشته (جمعه) در شهر مونیخ زیر نظر پزشک شیکاگو فایر انجام داد.

اگرچه نتیجه این تست هنوز اعلام نشده است اما به نظر می‌رسد که باید انتقال بازیکن آلمانی به  MLS را قطعی دانست به خصوص که او با شال تیم جدیدش هم عکس انداخته است، عکسی که صفحه توییتر باشگاه شیکاگو فایر آن را منتشر کرده و در کنارش نوشته است: شنیده‌ایم که اشتیاق او برای فوتبال بازی کردن مسری است.

انتظار می‌رود که اولین بازی رسمی شواینی در MLS هفته آینده (12 فرودین) را برابر مونترال ایمپکت انجام دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: شواین‌اشتایگر ، MLS ، هافبک

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :