صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
به دلیل نقص فنی در یکی از موتورها و پاشش سوخت گازوئیل بر روی اگزوز و موتور موجب دود گرفتگی داخل واگن مسافری شده که تصور آتش سوزی را تداعی کرده است.
به گزارش بولتن نیوز، در خصوص مطلب مندرج در برخی رسانه ها مبنی بر آتش سوزی یک واگن مسافری، توضیحاتی به شرح ذیل ارائه کرد: قطار تندروی پردیس تهران-مشهد مورخ 96/01/01 به دلیل نقص فنی در یکی از موتورها و پاشش سوخت گازوئیل بر روی اگزوز و موتور موجب دود گرفتگی داخل واگن مسافری شده که تصور آتش سوزی را تداعی کرده است. لازم به ذکر است بروز چنین نقص های فنی در وسایل نقلیه مختلف در مسیرهای طولانی بعضاً عادی بوده و امکان رخداد آن برای هر وسیله نقلیه ای وجود دارد. لازم به ذکر است به محض دود گرفتگی واگن، قطار بعد از توقف ۲۵ دقیقه ای و رفع عیب، مجدد به سیر خود به سمت مشهد مقدس ادامه داد. گفتنی است کلیه مسافران قطار ۳۷۲ تهران-مشهد سالم بوده و هم اکنون در قطار ادامه سیر می دهند.
منبع: ایلنا
برچسب ها: رجاء ، آتش‌سوزی ، قطار

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :