صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
در نیمه اول خوب بازی کردیم
سرمربی بایرن از نمایش خوب تیمش در نیمه اول دیدار مقابل گلادباخ تمجید کرد.
به گزارش بولتن نیوز، کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ پس از برتری یک بر صفر تیمش در خانه بورسیامونشن‌گلادباخ در هفته جاری بوندس‌لیگای آلمان از نمایش شاگردان خود در نیمه اول سخن گفت.

 او درباره بازی اظهار داشت: در نیمه اول خوب بازی کردیم و  فرصت‌های زیادی به دست آوردیم. به طور کلی از نمایش تیم راضی هستم، اما در نیمه دوم دچار مشکل شدیم، چون گلادباخ در مقطعی بهتر از ما بود و در ضدحملات، فرصت‌های زیادی تدارک دید. انتظار نداشتم با توجه به خستگی ناشی از بازی در لیگ اروپا، حریف ما این‌قدر خوب بازی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: آنچلوتی ، گلادباخ ، سرمربی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :