صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
سرمربی تیم فوتبال دارمشتات گفت:در دفاع خوب کارکردیم اما در حمله به قدر کافی شجاع نبودیم.

به گزارش بولتن نیوز، شب گذشته تورستن فرینگس نتوانست نتیجه‌ای مطلوب از رویارویی خارج از خانه با ولفسبورگ بگیرد.

تیم او با وجود تلاش فراوان یک گل دریافت کرد و نتیجه هفته بیست و پنجم بوندس‌لیگا را از دست داد.

این مسئول فنی در مورد بازی و ناکامی تیمش به خبرنگاران اظهارداشت:بدیهی است متاسفیم.چون برای این بازی برنامه‌های زیادی داشتیم.

وی افزود:با وجود دریافت گل، به نظرم از نظر دفاعی خوب بودیم.اما در بازی رو به جلو و کارهای تهاجمی، شجاعت لازمه را نداشتیم.

فرینگس ادامه داد:باید همچنان با امید به کار ادامه دهیم.بازهم این حرف را تکرار می‌کنم که به هیچ‌وجه دست از کار نمی‌کشیم.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: فرینگس ، دارمشتات ، سرمربی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :