صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
هافبک تیم فوتبال صبای قم ابراز امیدواری کرد محرومیتش بخشیده شود و به حالت تعلیق درآید.

قاسم دهنوی  در مورد اینکه سال 1395 برای او چطور بود، گفت: سال 95 سال خوبی نبود و به‌نوعی باید بگویم که برای من سال نحسی بود. ما با مشکلات مختلفی ازجمله مشکلات مالی روبه‌رو بودیم و از طرفی در این سال خیلی از عزیزان را در عرصه‌های مختلف از دست دادیم. امیدوارم که سال 96 سال خوبی باشد.

وی که به‌دلیل برخورد ناشایست با داور دیدار گسترش فولاد - صبای قم یک جلسه محروم شده است در این خصوص تأکید کرد: من زیاد به تصمیمات داوری اعتراض نمی‌کنم و بار اول بود که چنین واکنشی نشان می‌دادم. امیدوارم که محرومیتم بخشیده شود و به جای آن جریمه را زیاد کنند. من در این زمینه تقاضای فرجام‌خواهی خواهم کرد و دوست ندارم دو بازی پیاپی را از دست بدهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: دهنوی ، صبای قم ، محرومیتم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :