صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴
جام جهانی کشتی فرنگی - آبادان
سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی گفت: از نظر من این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و شورای فنی حتما در این خصوص تصمیمی منطقی می‌گیرد.
به گزارش بولتن نیوز، محمد دلیریان پس از شکست ایران مقابل روسیه در جام جهانی کشتی فرنگی اظهار داشت: از نظر من علی ارسلان نباخت و اگر این شکست به نام ایران ثبت نمی‌شد ایران برنده می‌شد.

وی ادامه داد: تیم روسیه عالی بود؛ ما هم از تیم ایران و آینده آن راضی هستیم.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود از قاسمی منجزی در سنگین وزن به جال مهدی زاده استفاده می شد، گفت: بهتر نبود.

دلیریان تصریح کرد: گرایی، قادریان و صالحی‌زاده عالی بودند. از نظر من این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و شورای فنی حتما در این خصوص تصمیمی منطقی می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: کشتی ، ایران ، دلیریان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :