صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۰۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
تیم ملی هندبال بانوان ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا مقابل کره‌جنوبی نتیجه را واگذار کرد.
به گزارش بولتن نیوز، تیم ملی هندبال بانوان ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی بانوان آسیا به مصاف تیم مدعی کره‌جنوبی رفت و با نتیجه 44 بر 22 نتیجه را  واگذار کرد.

تیم ایران در نخستین بازی  خود در این مسابقات با نتیجه 33 بر 8 مغلوب چین شده بود.

آخرین بازی تیم کشورمان در دور مقدماتی برابر ویتنام خواهد بود.

شانزدهمین رقابت‌های هندبال بانوان آسیا که از 23 اسفند با حضور 8 تیم در شهر سوان کره جنوبی آغاز شده روز دوم فروردین ماه به پایان می‌رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :