صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
دو بازیکن خارجی تیم فوتبال تراکتورسازی جمعه شب ایران را ترک می‌کنند.
به گزارش بولتن نیوز، تمرینات تیم تراکتورسازی از روز جمعه تعطیل خواهد شد تا بازیکنان راهی تعطیلات یک هفته‌ای عید نوروز شوند. در این راستا، دو بازیکن خارجی تراکتورسازی هم به کشورهای‌شان می‌روند.

لوسیانو ادینیو و کرار جاسم، جمعه شب ایران را ترک می‌کنند و پس از یک هفته‌ به تبریز برمی‌گردند. آنها قرار است از چهارم فروردین ماه سال 96، در کنار سایر بازیکنان، تمرینات‌شان را آغاز کنند.

جورج تاوارز و میگوئل تکسیرا، دو مربی پرتغالی تیم تراکتورسازی هم روز گذشته (سه‌شنبه) به پرتغال برگشته بودند. آنها نیز همزمان با آغاز دور جدید تمرینات تیم تراکتورسازی به ایران برمی‌گردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :