صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
توپچی‌های لندن در یک بازی دوستانه در چین به دیدار قهرمان آلمان خواهند رفت.
به گزارش بولتن نیوز، در حالی که درست یک هفته از شکست سنگین 5 بر یک آرسنال مقابل بایرن‌مونیخ در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف از گردونه رقابت‌ها در مجموعه دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 10 بر 2 می‌گذرد، این باشگاه انگلیسی اعلام کرد چند ماه بعد، بار دیگر با قهرمان آلمان بازی خواهد کرد.

بر اساس اعلام باشگاه آرسنال این دو تیم در تاریخ 19 جولای 2017 (28 تیر 96) در دیداری دوستانه در شانگهای چین در دوره آماده‌سازی پیش‌فصل به دیدار هم خواهند رفت.

توپچی‌های لندن چندر روز پس از این بازی و در تاریخ 22 جولای (31 تیر) در پکن چین در دیدار دوستانه دیگری با چلسی تقابل خواهند کرد. 

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :