صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
بازیکنان، مربیان و کادر همراه تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از برتری مقابل بنیادکار ازبکستان وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شدند.
به گزارش بولتن نیوز،کاروان تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از پیروزی شیرین شب گذشته (دوشنبه) مقابل بنیادکار ازبکستان در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد.

سبزپوشان اصفهانی شب گذشته در جریان هفته سوم لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با نتیجه 2 بر صفر بنیادکار ازبکستان را شکست دادند تا در پایان هفته سوم این مسابقات با چهار امتیاز پس از تیم‌های الاهلی عربستان و العین امارات در جایگاه سوم جدول گروه‌شان قرار بگیرند.
منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :