صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳
در میان تشویق هواداران استقلال
سرمربی تیم ملی بعد از گل دوم استقلال ورزشگاه آزادی را ترک کرد.
به گزارش بولتن نیوز، تیم‌های استقلال ایران و لوکوموتیو ازبکستان از ساعت 19 امروز(دوشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

در حالی که این دیدار تا دقیقه 85 در جریان بود، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران بعد از گل دوم آبی‌پوشان و در میان تشویق هواداران استقلال ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

سرمربی تیم ملی که در این دیدار بدون حضور مترجم خود در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود بعد از پایان بازی حاضر به گفت‌و‌گو با رسانه‌ها نشد.


منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: کی‌روش ، استقلال ، سرمربی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :