صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
حاشیه دیدار استقلال - لوکوموتیو
دروازه‌بان تیم فوتبال لوکوموتیو ازبکستان بابت انداختن لیزر از سوی هواداران استقلال به داور اعتراض کرد.
گروه ورزشی: تیم‌های استقلال و لوکوموتیو ازبکستان از ساعت 19 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که حواشی نیمه نخست این دیدار به شرح زیر است:
 
 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم،  از سوی هواداران استقلال به صورت بازیکنان لوکوموتیو لیزر انداخته شد که دروازه‌بان این تیم به داور بابت این مسئله اعتراض کرد.

* مهدی فنونی‌زاده، پیشکسوت استقلال قصد داشت در جایگاه VIP نظاره‌گر این بازی باشد، اما ظاهراً نتوانست به این جایگاه برود و مجبور شد از میان هواداران استقلال نظاره‌گر بازی باشد. هواداران استقلال نیز بارها او را با شعار «مهدی آرپی‌چی 7» تشویق کردند.

* پس از اینکه فرشید اسماعیلی موفق به گلزنی شد هواداران استقلال از کی‌‌روش خواستند او را به تیم ملی دعوت کند.

* هواداران استقلال بارها در نیمه نخست علیه پرسپولیس شعار دادند. 

* در بین دو نیمه از بلندگوی ورزشگاه موسیقی برای تماشاگران پخش شد.

* هواداران استقلال در دقایق پایانی نیمه اول به تشویق کی‌روش پرداختند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :