صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
رئیس هیئت فوتبال استان مازندران گفت: ادامه بازی دو تیم خونه‌به‌خونه بابل و نساجی قائمشهر را برگزار خواهیم کرد.

به گزارش بولتن نیوز، غلامحسین بهروان در خصوص درگیری هواداران دو تیم خونه‌به‌خونه بابل و نساجی قائمشهر و حواشی این دیدار اظهار داشت: بازی بسیار خوب پیش‌ می‌رفت و برگزاری مسابقه هیچ مشکلی نداشت. داور هم به خوبی بازی را اداره می‌کرد. عوامل اجرایی مسابقه نیز کار خودشان را به خوبی انجام دادند، اما در بین نیمه یکسری از هواداران با نیروی انتظامی به مشکل خوردند و درگیر شدند.

وی در ادامه افزود: نیروی انتظامی برای مقابله با هواداران مجبور به استفاده از عوامل بازدارنده مانند شوکر و گاز اشک‌آور شد. بازی به دستور دادستان مازندران متوقف شد و از ادامه بازی جلوگیری شد.

رئیس هیئت فوتبال استان مازندران در مورد اینکه تکلیف نتیجه این بازی چه خواهد شد، تصریح کرد: ما به دنبال راهکاری هستیم تا این بازی را برگزار کنیم، چون تیم‌ها در این درگیری هیچ نقشی نداشته‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :