صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۶۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا
دیدار تیم‌های بنیادکار ازبکستان و ذوب‌آهن ایران با برتری نماینده کشورمان به اتمام رسید.
گروه ورزشی: در آغاز هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا و از گروه C این رقابت‌ها، تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران از ساعت 16:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه اختصاصی بنیادکار ازبکستان به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. جری بنسون مهاجم هندوراسی ذوب‌آهن در دقیقه 55 روی یک ضد حمله پس از دریافت پاس دقیق مهدی مهدی‌پور گل اول این دیدار را به ثمر رساند و مرتضی تبریزی در دقیقه 5+90 گل دوم ذوبی‌ها را از روی نقطه پنالتی زد.
 
 
 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، محمدرشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، مهدی مهدی‌پور، محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، علی همام، دانیال اسماعیلی‌فر، مهران درخشان‌مهر، جری بنسون و مهدی رجب‌زاده در این دیدار برای ذوب‌آهن به میدان رفتند.

مجتبی حسینی در دقیقه 65 این دیدار مرتضی تبریزی را به جای جری بنسون به میدان فرستاد . ربیع عطایا نیز در دقیقه 81 جایگزین مهدی رجب‌زاده شد.

فهد جبار المری داور قطری این دیدار به علی همام از تیم ذوب‌آهن کارت زرد داد و وادیم سمیرتان را در دقیقه 62 از تیم بنیادکار ازبکستان اخراج کرد.

برچسب ها: ذوب‌آهن ، ازبکستان ، آسیا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :