کد خبر: ۴۵۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
سرمربی تیم فوتبال صبای قم تأکید کرد که داوری بازی این تیم مقابل گسترش فولاد هیچ مشکلی نداشته است.

به گزارش بولتن نیوز، صمد مرفاوی در مورد عملکرد داور دیدار گسترش فولاد - صبای قم که با اعتراض شدید فراز کمالوند همراه شد، گفت: اعتقاد من این است که داوری هیچ مشکلی نداشت و داور این مسابقه بسیار خوب سوت زد. من نمی‌توانم در مورد نظر دیگران صحبت کنم و اعتقاد دارم که هر تیمی ممکن است از اشتباهات داوری سود ببرد یا ضرر کند. اینکه دیگران چه می‌گویند به من مربوط نمی‌شود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه افزود: ما در نیم‌فصل اول در چند بازی از داوری ضربه خوردیم و می‌توانستیم هفت امتیاز بیشتر داشته باشیم. هیچ‌وقت دنبال این نبودیم که سروصدا ایجاد کنیم، چون اعتقاد من این است که همه تیم‌ها می‌توانند از داوری سود یا ضرر کنند.

مرفاوی درباره اینکه آیا صبا از منطقه خطر جدا شده است یا خیر اظهار داشت: جایگاه ما در جدول هنوز امن نیست و خطر سقوط را احساس می‌کنیم. این درست است که در نیم‌فصل دوم شرایط بهتری پیدا کردیم، ولی باید در شش بازی باقیمانده امتیازهای خوبی بگیریم و خود را در یک جایگاه مناسب قرار دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :