صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان آماده است تا در تمرینات گروهی این تیم شرکت کند.
به گزارش بولتن نیوز، وحید طالب‌لو که چند هفته پیش از ناحیه کتف و دنده دچار مصدومیت شده بود، حالا به شرایط مناسبی رسیده و این آسیب‌دیدگی را پشت سر گذاشته است.

دروازه‌بان باتجربه فولاد خوزستان احتمالاً ظرف یکی دو روز آینده در تمرینات گروهی سرخپوشان اهوازی شرکت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :