صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
لخویا را ببریم به مرحله بعدی صعود می‌کنیم
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان ابراز امیدواری کرد، طلسم ناکامی فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا شکسته شود.

به گزارش بولتن نیوز، وحید شیخ‌ویسی  در مورد وضعیت فعلی استقلال خوزستان اظهار داشت: ما شرایط خوبی داریم. البته قبل از بازی با پرسپولیس کمی از مشکلات مالی حل شد و این موضوع تا حدودی به تیم آرامش داد. امیدوارم که در بازی بعدی نتیجه بگیریم و لخویا را شکست بدهیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان از آمادگی تیمش برای بازی مقابل لخویای قطر یاد کرد و گفت: لخویا تیم خوبی است و جزو ثروتمندترین تیم‌های آسیا محسوب می‌شود. البته الجزیره هم پولدار بود، ولی ما آنها را شکست دادیم.

وی در ادامه افزود: ما در این بازی میزبان هستیم و تماشای مسابقه برای هواداران استقلال خوزستان رایگان است. امیدوارم آنها به ورزشگاه بیایند و تیم‌شان را حمایت کنند. اگر لخویا را ببریم به مرحله بعدی صعود می‌کنیم.

شیخ‌ویسی با اشاره به احتمال موفقیت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم‌های ایرانی با اینکه شرایط مالی خوبی ندارند، اما از پتانسیل موفقیت در آسیا برخوردارند. امیدوارم فوتبال ایران در فینال لیگ قهرمانان نماینده داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :