صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۹۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن گفت، بازیکنی که شب قبل از بازی این تیم مقابل پارس جنوبی جم تمرینات را ترک کرده بود، متوجه اشتباه خود شد و به تمرینات این تیم بازگشت.
به گزارش بولتن نیوز، هفته گذشته و پس از ادعاهای اعضای تیم راه‌آهن مبنی بر خروج یکی از بازیکنان این تیم از اردو در شب بازی مقابل پارس جنوبی پس از تماس سرمربی یکی از تیم‌های لیگ دسته اول، این بازیکن ادعا کرد که به علت بیماری مادرش اردوی تیم را ترک کرده و کسانی که دم از تبانی زدند نیز مصاحبه‌های خود را تکذیب کرده‌اند.

آرش کیانیان سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن در همین خصوص اظهار داشت: قرار نیست کسی مصاحبه‌های خود را تکذیب کند. این بازیکن جوان است و گفت اشتباه کردم. بنابراین ما اجازه دادیم به تمرینات تیم بازگردد.

وی در پاسخ به این پرسش که هنوز معتقدید یکی از سرمربیان لیگ یکی با این بازیکن تماس گرفته یا خیر، گفت: هنوز چنین اعتقادی داریم. در این زمینه به مدارک کافی رسیدیم.

سرپرست تیم راه‌آهن در این باره که چه زمانی این مدارک به نهادهای نظارتی ارائه خواهد شد، تصریح کرد: ان‌شاءالله پس از مسابقه با سپیدرود این کار را خواهیم کرد.
منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :