صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
هم ما و هم بنیادکار نیاز به ۳ امتیاز داریم
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: هر دو تیم ذوب‌آهن و بنیادکار در بازی‌های قبلی خود امتیازات زیادی را برابر تیم‌های خوب آسیا از دست داده‌اند و در بازی فردا نیاز به سه امتیاز دارند.
گروه ورزشی: مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر بنیادکار ازبکستان اظهار داشت: بازی فردا یک بازی بسیار سخت است. هر دو تیم در بازی‌های قبلی خود امتیازات زیادی را برابر تیم‌های خوب آسیا از دست داده‌اند. فردا هر دو تیم برای جبران بازی‌های گذشته به زمین می‌روند و تمام وجودشان را در زمین می‌گذارند.
 
 
 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، وی در ادامه افزود: دو تیم تمام تلاش خود را می‌کنند تا بیشترین امتیازات را از این بازی کسب کنند. ذوب‌آهن هم از این قاعده مستثنی نیست و همواره  مقابل بنیادکار بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است. فردا نیز سعی می‌کنیم  بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: در این بازی ما قاسم حدادی‌فر و محمدرضا عباسی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. با این حال بازیکنان دیگر در اختیار ما هستند و ریکاوری خوبی هم داشته‌اند. سعی می‌کنیم علی‌رغم فشارها بازیکنان را به این بازی برسانیم. بازی‌های اخیر واقعاً برای ما سنگین بوده است.

حسینی با اشاره به شرایط تیم بنیادکار گفت: بنیادکار تیم بسیار خوبی است و همواره در فوتبال ازبکستان مشهور بوده است. سه نفر خط حمله این تیم همه از بازیکنان خوب، باهوش و فرصت‌طلبی هستند که می‌توانند به تیم‌های حریف ضربه بزنند.

وی در پایان تصریح کرد: شرایط ما امسال در لیگ قهرمانان آسیا طوری شده است که برای بازی اول در امارات بودیم، در بازی دوم در عمان حضور داشتیم و الان هم در ازبکستان بازی داریم. با این وجود چاره‌ای نداریم و باید باز هم به‌عنوان میهمان بازی کنیم. وظیفه ما در مستطیل سبز است که بتوانیم بهترین نمایش خود را داشته باشیم.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :