صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۹۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
هشتمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول کبدی بانوان با صعود تیم‌های گیلان، زنجان، دانشگاه پیام نور و قوچان به لیگ برتر در مجموعه ورزشی بعثت تهران به پایان رسید.
به گزارش بولتن نیوز، هشتمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول کبدی بانوان باشگاه‌های کشور با حضور 9 تیم پتروشیمی بندر ماهشهر، کردستان، دانشگاه پیام نور، قوچان، توابع تهران، گیلان، اردبیل، زنجان و قم طی روزهای 17 لغایت 20 اسفندماه در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار شد.

چهار تیم دانشگاه پیام نور و قوچان از گروه یک و گیلان و زنجان از گروه دو با کسب امتیازات لازم و قرار گرفتن در مکان های اول و دوم گروه بطور مستقیم به لیگ برتر کبدی سال آینده راه یافتند.

گروه بندی این رقابت بدین شرح بود:

گروه اول: پتروشیمی بندر ماهشهر، کردستان، دانشگاه پیام نور، قوچان، توابع تهران

گروه دوم: قم، زنجان، گیلان، اردبیل

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: کبدی ، بانوان ، گیلان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :