صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
وضعیت عبدالله ویسی که پنجشنبه هفته گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت امروز مشخص می‌شود.​​​​​​​
به گزارش بولتن نیوز، عبدالله ویسی که به علت مشکلات گوارشی در بیمارستان سینا اصفهان بستری است، پنجشنبه هفته گذشته عمل جراحی انجام داد و امروز مشخص می‌شود که وضعیت بهبودی وی چگونه بوده است.

کادرفنی سپاهان پس از تساوی روز گذشته در زمین سیاه‌جامگان مشهد دو روز به بازیکنان استراحت دادند و دور جدید تمرینات این تیم از روز دوشنبه آغاز خواهد شد و تا 28 اسفندماه ادامه دارد.

بازیکنان سپاهان در ادامه چهار روز تعطیل خواهند بود و از سوم فروردین ماه تمرینات خود در سال جدید را آغاز می‌کنند.
منبع: ورزش 3
برچسب ها: ویسی ، گوارشی ، بیمارستان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :