صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۸۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹
با سوت‌های بی‌مورد بازیکنان ما از کوره در می‌روند
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این برد از نظر من مهمترین بردمان بود و یک گام بلند دیگر برای دستیابی به جام قهرمانی برداشتیم.
به گزارش بولتن نیوز، کمال کامیابی‌نیا پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و خدا را شکر توانستیم به 3 امتیاز این دیدار دست پیدا کنیم. این دیدار برای ما 2 نیمه متفاوت داشت، نیمه اول فوتبال خوبی بازی کردیم و توانستیم موقعیت‌های خوبی روی دروازه استقلال خوزستان ایجاد و به گل برتری دست پیدا کنیم. در نیمه دوم و از دقیقه 70 به بعد عقب کشیدیم تا از تک گل زده خود محافظت و به یک پیروزی شیرین برسیم.

وی اظهار داشت: این برد از نظر من مهمترین بردمان بود و یک گام بلند دیگر برای دستیابی به جام قهرمانی برداشتیم. البته من اعتقاد دارم تا زمانی که جام را بالای سر نبردیم نباید از قهرمانی حرف بزنیم. این برد عیدی بسیار خوبی در آستانه نوروز به هوادارانمان بود.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که سرپرست استقلال خوزستان برد پرسپولیس را به دلیل اشتباهات داوری دانسته است، گفت: به نظر من این حرف خنده‌دار است و من جوابی برای آن ندارم.

کامیابی‌نیا در خصوص کارت‌های زیاد دریافتی بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد: فشار بازی و سوت‌های بی‌مورد دلیل اخطار گرفتن زیاد بازیکنان ما است، بازیکن نیز آستانه تحمل دارد و سوت‌های بی‌مورد عصبانی و از کوره در می‌رود، البته این مسائل در فوتبال ما طبیعی است اما ما باید حرفه‌ای‌تر رفتار کنیم.

وی در خصوص دیدار مقابل الریان قطر عنوان کرد: واقعا شرایط سخت است، ما هر 4 روز یک بار در لیگ ایران بازی می‌کنیم و این فشار زیادی به بازیکنان وارد کرده است. اما باید حرفه‌ای زندگی کنیم و با یک عملکرد خوب مقابل الریان یک گام بلند برای صعود به مرحله بعد برداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :