صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به مناسبت عید نوروز بازیکنانش را به تعطیلات یک هفته‌ای می‌فرستد.
به گزارش بولتن نیوز، تیم تراکتورسازی که در حال حاضر در اهواز به سر می‌برد، از ساعت 16 امروز (پنجشنبه) یک جلسه تمرینی را در این شهر برگزار می‌کند تا آماده دیدار مقابل فولاد خوزستان شود.

شاگردان امیر قلعه‌نویی قرار است پس از دیدار مقابل فولاد خوزستان، با پرواز ساعت 22 روز جمعه راهی تهران شوند و پس از یک شب استراحت در تهران، صبح شنبه به تبریز برگردند.

تراکتورسازان پس از بازگشت به تبریز، تمرینات خود را تا 26 اسفند ادامه می‌دهند و پس از آن تمرین این تیم به مناسبت عید نوروز به مدت یک هفته تعطیل می‌شود. تیم تراکتورسازی از 3 فروردین تمرینات خود را در کمپ اختصاصی این باشگاه پیگیری می‌کند. سرخپوشان همچنین به دنبال یک حریف تدارکاتی هستند که تا پیش از پایان سال، در تبریز یک دیدار دوستانه برگزار کند.

دیدار فولاد خوزستان - تراکتورسازی در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر از ساعت 16:30 فردا (جمعه) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :