صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
سرمربی پاری‌سن‌ژرمن از داور بازی تیمش مقابل پاری‌سن‌ژرمن گله کرد.
به گزارش بولتن نیوز، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن پس از شکست دراماتیک 6 بریک تیمش در خانه بارسلونا و حذف در مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از داور بازی گله کرد.

 او گفت: بعدها وقتی بازی را دقیق آنالیز کنیم، متوجه می‌شویم چه فرصت تاریخی را از دست دادیم.نتیجه نیمه اول حاصل اشتباهات خودمان بود.در پرس کردن حریف توفیقی نداشتیم. می‌خواستیم عمقی دفاع کنیم اما به حریف فرصت‌های زیادی دادیم.پس از اشتباهات نیمه اول در 45 دقیقه دوم به خودمان آمدیم و در دقایقی بازی را تحت کنترل گرفتیم. گل کاوانی می‌توانست پایان کار باشد اما  تمرکزمان را از دست دادیم و در دقایق پایانی 3 گل خوردیم. وقتی بازی 3 بریک بود، می‌توانستیم اختلاف را به حداقل برسانیم. تصمیمات داور به ضرر ما تمام شد و از این بابت ضربه خوردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :