صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
سرمربی اخراجی تیم فوتبال لسترسیتی به زودی به خانه تیم قدیمی‌اش برمی‌گردد.
به گزارش بولتن نیوز، کلودیو رانیری که دو هفته پیش از تیم فوتبال لسترسیتی اخراج شد، شنبه شب به ورزشگاه آرتمیو فرانکی بازخواهد گشت.

مسئولان باشگاه فیورنتیا، سرمربی پیشین خود را به مناسبت نودمین سالگرد تأسیس این باشگاه دعوت کرده‌‌اند تا در فلورانس از نزدیک نظاره‌گر جدال بنفش‌پوشان برابر کالیاری باشد.

رانیری 65 ساله جزو مهمترین سرمربیان تاریخ باشگاه فیورنتینا محسوب می‌شود چرا که با این تیم موفقیت‌های فراوانی کسب کرده است. او در اولین فصل مربیگری‌اش در فلورانس (94- 1993)، فیورنتینا را به دسته اول فوتبال ایتالیا رساند.

همچنین او بازیکنانی با استعداد مانند گابریل باتیستوتا و مانوئل روی کاستا، سال 1996 موفق به کسب عنوان قهرمانی جام حذفی و سوپرجام ایتالیا شد.

دعوت از رانیری برای تماشای بازی شنبه شب فیورنتینا در حالی است که شایعاتی درباره احتمال برکناری سرمربی فعلی بنفش‌پوشان فلورانس، پائولو سوسا شنیده می‌شود.

در حالی که بازگشت رانیری به آرتمیو فرانکی بعید به نظر می‌رسد، نشریه کوریره دلواسپورت گزارش کرده است که دعوت شدن او به خانه فیورنتینا فرصت خوبی برایش فراهم می‌کند تا با پانتالئو کورینو، مدیر ورزشی این باشگاه مذاکره کند.


منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :