صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن یک تا دو ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود.
به گزارش بولتن نیوز، قاسم حدادی‌فر در بازی با سپاهان از ناحیه رباط داخلی پا دچار آسیب‌دیدگی شد. نتیجه MRI نشان داد که رباط داخلی حدادی‌فر دچار پارگی شده و او برای بازگشت به میادین فوتبال باید یک تا دو ماه صبر کند.

دوری یک ماهه این بازیکن قطعی است و قرار است یک ماه دیگر دوباره از زانوی او MRI گرفته شود تا اگر نیاز به مراحل درمانی بیشتر بود، دوباره تحت نظر پزشکان قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :