صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن از هواداران این تیم خواست صبور باشند و از شاگردان حسینی در دیدارهای پیش‌رو حمایت کنند.

به گزارش بولتن نیوز، محمد نژادمهدی  در مورد وضعیت بحرانی ذوب‌آهن گفت: متأسفانه فشردگی مسابقات کار ما را سخت کرده و خروج از این وضعیت دشوار شده است. قبلاً هم چنین تجربه‌ای داشته‌ایم و امیدوارم که هرچه زودتر از این بحران بیرون بیاییم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه افزود: ما خوب بازی می‌کنیم، ولی در نتیجه‌گیری دچار مشکل هستیم. مطمئن باشید کادر فنی، بازیکنان و مدیریت باشگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنند تا از این وضعیت بیرون بیاییم.

وی در واکنش به توهین برخی از هواداران ذوب‌آهن به بازیکنان و کادر فنی این تیم تأکید کرد: در فوتبال ایران این موضوع جانیفتاده که هواداران در مواقع بحرانی از تیم‌های‌شان حمایت کنند. من معتقدم آنها باید صبور باشند و تیم را مورد حمایت قرار دهند. امیدوارم که در بازی بعدی مقابل نفت تهران برنده شویم و در نهایت شرایط خوبی پیدا کنیم.

محمد نژادمهدی  در مورد وضعیت بحرانی ذوب‌آهن گفت: متأسفانه فشردگی مسابقات کار ما را سخت کرده و خروج از این وضعیت دشوار شده است. قبلاً هم چنین تجربه‌ای داشته‌ایم و امیدوارم که هرچه زودتر از این بحران بیرون بیاییم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه افزود: ما خوب بازی می‌کنیم، ولی در نتیجه‌گیری دچار مشکل هستیم. مطمئن باشید کادر فنی، بازیکنان و مدیریت باشگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنند تا از این وضعیت بیرون بیاییم.

وی در واکنش به توهین برخی از هواداران ذوب‌آهن به بازیکنان و کادر فنی این تیم تأکید کرد: در فوتبال ایران این موضوع جانیفتاده که هواداران در مواقع بحرانی از تیم‌های‌شان حمایت کنند. من معتقدم آنها باید صبور باشند و تیم را مورد حمایت قرار دهند. امیدوارم که در بازی بعدی مقابل نفت تهران برنده شویم و در نهایت شرایط خوبی پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :