صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
پس از درخشش اسکی بازان نوجوان و جوان ایران
اسکی‌بازان ایران به یک مدال طلا و یک نقره در رقابت‌های بین‌المللی لبنان رسیدند.
به گزارش بولتن نیوز، پس از موفقیت نوجوانان و جوانان اسکی‌باز ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا, در روز نخست مسابقات بین‌المللی اسکی آلپاین به میزبانی لبنان یک طلا و یک نقره حاصل درخشش اسکی بازان ایران بود.

در این رقابت‌ها حسین ساوه شمشکی موفق به کسب مدال ارزشمند طلا شد و بر سکوی نخست ایستاد و محمد کیادربندسری نیز به مدال نقره رسید و سکوی دوم این مسابقات را از آن خود کرد. 

علیداد ساوه شمشکی سرمربیگری ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های بین‌المللی لبنان را برعهده دارد.
منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :