صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن برای بازی برگشت خود برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا ممکن است که دو بازیکن کلیدی‌اش را در اختیار نداشته باشد.
به گزارش بولتن نیوز، اگرچه پاری‌سن‌ژرمن به لطف برد  4 بر صفرش در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بخت اول صعود به مرحله یک چهارم نهایی محسوب می‌شود اما امید بارسلونا برای جبران این باخت سنگین سه هفته گذشته‌اش در پاریس قوت گرفته است چرا که احتمال دارد آنخل دی‌ماریا و آدرین رابیوت بازی برگشت در نوکمپ را از دست بدهند.

تیاگو موتا، هافبک ایتالیایی PSG‌ بازی چهارشنبه شب قهرمانان فصل گذشته لیگ دسته اول فرانسه و اسپانیا را به دلیل مصدومیت از ناحیه راه قطعاً از دست خواهد داد اما اکنون گفته می‌شود که دی‌ماریا و رابیوت هم ممکن است این بازی را از دست بدهند.

به نوشته نشریه مارکا، بال آرژانتینی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید از نظر جسمانی کاملاً آماده سفر به اسپانیا نیستو رابیوت هم که یکی از بهترین بازیکنان بازی رفت بود، دچار تب شده است و باید دید که تا چهارشنبه شب بهبودی‌اش را به دست خواهد آورد یا نه. او به دلیل بیماری نتوانسته تمریناتش را به شیوه عادی انجام دهد و به همین دلیل حضورش در بازی برگشت در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :