صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۷۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
هافبک آلمانی توپچی‌های لندن در بازی حساس تیمش برابر باواریایی‌ها غایب خواهد بود.
به گزارش بولتن نیوز، مسعوت اوزیل به دلیل بیماری بازی سه‌شنبه شب آرسنال برابر بایرن‌مونیخ در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.

اوزیل 28 ساله که چهارشنبه هفته گذشته به دلیل سرماخوردگی و به تشخیص پزشک تیم آرسنال تمرینات این تیم را ترک کرد، در شکست 3 بر یک شنبه شب توپچی‌ها در خانه لیورپول نیز غایب بود.

آرسن ونگر در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: فکر نمی‌کنم اوزیل به لحاظ فیزیکی آماده بازی فردا باشد، اما او به بازی شنبه برابر لینکولن سیتی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس خواهد رسید.

شاگردان ونگر که در بازی رفت با نتیجه سنگین 5 بر یک مغلوب بایرن‌مونیخ شدند، از ساعت 23:15 فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه امارات شهر لندن پذیرای قهرمان آلمان هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :