صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۷۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
پزشک ذوب‌آهن بیان داشت؛
پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن اعلام کرد که رباط صلیبی قاسم حدادی‌فر پاره نشده است.

گروه ورزشی: دکتر شریفیان در خصوص وضعیت حدادی‌فر که در بازی با سپاهان آسیب دید گفت: برخلاف شایعاتی که مطرح شده است، رباط صلیبی حدادی‌فر پاره نشده و گمانه‌زنی‌ها در این خصوص اشتباه است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، وی اضافه کرد: آسیب‌دیدگی او احتمالا از ناحیه MCL است اما میزان دقیق مصدومیت این بازیکن بعد از گرفتن MRI مشخص خواهد شد.

پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن یادآور شد: زانوی حدادی‌فر ورم دارد به همین دلیل باید فردا یا روز چهارشنبه عکس بگیریم تا میزان دقیق مصدومیت او مشخص شود. با این حال او بازی بعدی ما با نفت تهران که روز پنجشنبه برگزار می‌شود را از دست خواهد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: ذوب‌آهن ، MRI ، رباط صلیبی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :