صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
مسابقه «آقای آتش نشان ٢» از ابتدای نوروز ٩٦ هر شب از شبکه پنجم سیما پخش خواهد شد.
به گزارش بولتن نیوز، محمدحسین رضوی تهیه‌کننده مسابقه «آقای آتش نشان ٢» درباره روند تولید این مسابقه گفت: سال گذشته اولین سری از مسابقه «آقای آتش نشان» تولید شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت و امسال نیز با توجه به ظرفیت بالای مجموعه آتش نشانی، تصمیم گرفتیم دومین قسمت از این مسابقه را روی آنتن ببریم.


وی ادامه داد: با توجه به حادثه پلاسکو و توجه مردم و مسئولان به مجموعه ارزشمند آتش نشانی، تلاش خواهیم کرد که یاد و خاطره شهدای فداکار حادثه پلاسکو را گرامی بداریم.

رضوی با اشاره به روند تولید این برنامه عنوان کرد: تصویربرداری این مسابقه به کارگردانی مصطفی امامی از هفته گذشته در مجموعه آموزش آتش نشانی واقع در صالح آباد تهران آغاز شده است و آتش نشانان رقابت خود را در بخش های مختلف با یکدیگر آغاز کرده اند و بخش های جذاب و جدیدی به مسابقه اضافه شده است.

مسابقه «آقای آتش نشان ٢» از ابتدای نوروز ٩٦ هر شب از شبکه پنجم سیما پخش خواهد شد.
منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :