صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
آغاز بهانه‌جویی‌ سرمربی پرتغالی المپیاکوس پس از شکست برابر پائوک
سرمربی پرتغالی تیم المپیاکوس اعلام کرد که هیچ نظری درباره پیوستن کریم انصاری‌فرد به پائوک و دیگر تیم‌ها ندارد.
به گزارش بولتن نیوز، پائولو بنتو، سرمربی تیم فوتبال المپیاکوس در نشست خبری پس از بازی برابر پائوک در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر این که کریم انصاری‌فرد انتخاب باشگاه پائوک بود و ملی‌پوش ایرانی نیز تمایل خود برای این انتقال نشان داده بود گفت: نظری در این خصوص ندارم که انصاری‌فرد اگر در تیم المپیاکوس نبود چه کسی می‌توانست باشد. او برای ما بازیکنی است که تحت نظر المپیاکوس قرار داشت و باشگاه می‌خواست او را جذب کند. ما انصاری‌فرد را با همین قاعده جذب کردیم. قاعده‌ای که شامل دیگر بازیکنان المپیاکوس هم می‌شود و بر همین اساس هم مورد استفاده قرار خواهیم داد.  این که کریم انصاری‌فرد می‌توانست به پائوک، آاک و یا دیگر تیم‌ها برود هیچ نظری ندارم.

سرمربی پرتغالی تیم المپیاکوس همچنین درباره سومین شکست متوالی در سوپر لیگ یونان تیر خلاصی را به سمت مدیران این باشگاه نشانه گرفت و آنها را بابت فروش سه بازیکن کلیدی در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی مورد انتقاد قرار داد.

بنتو درباره شکست 2 بر صفر بازی هفته بیست‌وسوم سوپر لیگ یونان برابر پائوک گفت: این نتیجه خوشایندی برای المپیاکوس نیست. نمی‌خواهم بهانه‌ای برای شکست‌ها پیدا کنم اما وقتی سه بازیکن خوب خود را شامل براون، میلیوگوویچ و اومار را از دست می‌دهیم تاثیر خواهد داشت. ما تیم متفاوتی نسبت به ماه گذشته میلادی هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :