صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶
فرمانده انتظامي شهرستان "شهریار" از اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاقچيان مواد محترقه و كشف بیش از 57 هزار عدد مواد محترقه خبر داد.
به گزارش بولتن نیوز، سرهنگ فریدون مکرمی اظهار داشت: مأموران انتظامي شهرستان شهریار با هدف پيشگيري از حوادث ناگوار و آسيب هاي جسمي، روحي و رواني استفاده از مواد محترقه غيرمجاز و قاچاق، طرح تشديد مبارزه با قاچاقچيان مواد محترقه را با محوريت برخورد با تهيه و توزيع كنندگان اين مواد اجرا كردند.

وي با اشاره به دستاوردهاي اجراي اين طرح منطقه اي افزود: در اين طرح در یک روز گذشته، بیش از 57 هزار عدد انواع مواد محترقه و قاچاق كشف و پنج نفر در اين رابطه دستگير و با تشكيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامي شهرستان شهریار در خاتمه، والدين را بر نظارت و كنترل بيشتر فرزندان با هدف پيشگيري از آسيب ها و حوادث ناشي از استفاده مواد محترقه دعوت کرد و گفت: تلفن 110 پليس به صورت شبانه روزي آماده دريافت گزارش هاي مردمي در ارتباط با فعاليت قاچاقچيان مواد محترقه است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کشف ، مواد محترقه ، شهریار

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :