صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۶۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
دو بازیکن سرباز تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز شش ماه کسر خدمت دارند.
به گزارش بولتن نیوز، احمد نوراللهی و امید عالیشاه به عنوان بازیکن سرباز از نیم‌فصل دوم در تیم تراکتورسازی حضور دارند. خدمت سربازی‌ این دو بازیکن از تاریخ  18 دی ماه سال جاری آغاز شده و مدت قانونی بیست و یک ماهه آن تا تاریخ 97/7/18 است، اما احمد نوراللهی و امید عالیشاه کسر خدمت دارند.

تا کنون، شش ماه کسر خدمت احمد نوراللهی و امید عالیشاه به خاطر حضور آنها در بسیج، قطعی است. با محاسبه کسر خدمت نوراللهی و عالیشاه، سربازی این دو بازیکن در تاریخ 97/1/18 به اتمام خواهد رسید. آنها به خاطر محرومیت تراکتورسازی از حضور در نقل‌وانتقالات، نمی‌توانند برای این تیم به میدان بروند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :