صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
رحیم شهریاری به همراه گروه آراز در تهران و شهرستان‌ها به اجرای برنامه می‌پردازد.
به گزارش بولتن نیوز، رحیم شهریاری، خواننده و سرپرست گروه آراز در گفت: گروه "آراز" به زودی در تهران و شهرستان‌ها به صحنه می‌رود که هم‌اکنون در حال تمرین با اعضای گروه هستیم.

این خواننده در ادامه بیان کرد: در این کنسرت قطعاتی از آلبوم‌های "یاواش یری"، "کیم بیلیر" و... برای مخاطبان اجرا می‌شود، همچنین بخشی از این کنسرت به اجرای قطعات فولکلور و مقامی آذری اختصاص دارد.

سرپرست گروه آراز افزود: در این کنسرت قطعات "پیاله"، "سنه گوره"، "دالغالار"، "سن سن"، "یاخ" و "شیرین سن" توسط اعضای گروه اجرا می‌شود.

شهریاری درباره اعضا و نوازندگان گروه گفت: در این کنسرت محمدحسین افشاری (نقاره)، حبیب طاهریان (نقاره)، پیمان حمیدی، حمزه شهریاری (کلارینت)، معصومه شجاعی (همخوان)، رها حکمی (همخوان) و شیما اصلانی (همخوان) حضور دارند.

این خواننده در پایان گفت: به احتمال زیاد کنسرت گروه آراز در کشورهای دیگر نیز برگزار می‌شود که به زودی اطلاعات دقیق آن انعکاس می‌یابد.
منبع: هنرآنلاین

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :