صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶
امیدوارم کمیته انضباطی به اتفاقات این دیدار ورود کند
بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: ما همیشه از شیوه بازی تیم‌های حوزه خلیج فارس انتقاد می‌کنیم، اما گاهی خودمان بدتر از آنها عمل می‌کنیم.
به گزارش بولتن نیوز، شهرام گودرزی پس از تساوی بدون گل تراکتورسازی و سایپا اظهار داشت: چه در نیمه اول و چه در نیمه دوم، خوب بازی کردیم و می‌توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. باید از سبک بازی حریف گله کنم. ما همیشه از شیوه بازی تیم‌های حوزه خلیج فارس انتقاد می‌کنیم، اما گاهی خودمان بدتر از آنها عمل می‌کنیم. شما در نظر بگیرید که چند بار دروازه‌بان و بازیکنان تیم حریف، خود را به زمین انداختند. همین مسئله، جذابیت را از فوتبال می‌گیرد.

بازیکن تیم تراکتورسازی درباره درگیری‌اش با حامد لک، گفت: نمی‌دانم دقیقاً چه اتفاقی افتاد. من با خالد شفیعی صحبت می‌کردم که حامد لک از پشت به من حمله کرد. واقعاً دلیل این موضوع را نمی‌دانم. ظاهراً باشگاه تصاویری از این درگیری دارد که امیدوارم کمیته انضباطی با این اتفاق برخورد کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :