صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۵۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
بازیکن تیم بانک سرمایه گفت: من فکر می‌کنم بازیکنان سایپا از رسیدن به جمع ۴ تیم برتر، راضی بودند و برای آنها کافی بود.
به گزارش بولتن نیوز، شهرام محمودی، قطر پاسور تیم والیبال بانک سرمایه در مورد پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل سایپا و راهیابی فینال لیگ برتر اظهار داشت: بازی سخت و سنگینی بود. تیم سایپا در لیگ جاری، بسیار منسجم عمل کرده بود و هماهنگی خوبی داشت.

محمودی ادامه داد: من فکر می‌کنم بازیکنان سایپا از رسیدن به جمع 4 تیم برتر، راضی بودند و برای آنها کافی بود. به همین خاطر، بدون فشار بازی می‌کردند که این به ضرر ما بود. ما با رقیب قدرتمندی رقابت کردیم و امتیاز به امتیاز جنگیدیم.

بازیکن تیم بانک سرمایه در مورد مشاجره لفظی سید محمد موسوی با یکی از بازیکنان سایپا گفت: بازیکن حریف به سید چیزهایی گفت و سید هم به او تذکر داد که بازیکن جوانی است و باید مودب باشد. خوشبختانه قضیه ختم به خیر شد.

تیم بانک سرمایه در فینال لیگ برتر به مصاف برنده بازی دو تین پیکان و شهرداری ارومیه خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: محمودی ، سایپا ، سرمایه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :